نارنج سبز سیاسی علمی

وبلاگ علم سیاست گروه نارنج سبز

نارنج سبز سیاسی علمی

وبلاگ علم سیاست گروه نارنج سبز

اطلاعیه

قالب وبلاگ درحال بازسازی و نوسازی است از صبوری شما در هنگام مشکلات پیش آمده کمال تشکر و قدردانی را داریم

نظرات 1 + ارسال نظر
دیمارکت یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ http://dmarket.ir

امروزه داشتن فضا در اینترنت برای بارگذاری اطلاعات و فایل ها امری ضروری و مهم است . شما نیاز به فضایی مطمئن برای فایل های خود دارید. در صورتی که شما از هاست شخصی استفاده می کنید برای این فضا هزینه می کنید و بالطبع هر چه فضا و امکانات آن بیشتر باشد شما هزینه بیشتری پرداخت می کنید.
اما در صورتی که از وبلاگ استفاده کنید برای برپاسازی وب خود نیاز به فضا ندارید و میتوانید آزادانه به انتشار مطالب خود به صورت رایگان بپردازید اما برای قرار دادن فایل ها و عکس های خود چه می کنید ؟
ایران بیت بیت .
این سیستم فارسی زبان مدت زیادی است که به صورت رایگان 100 مگا بایت فضا در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید عکس های خود را در آن آپلود نمایید و در وب سایت خود منتشر نمایید. لینک فایل های ارائه شده بصورت مستقیم است.
این سیستم دارای آپ تایم خوبی بوده(مدت زمانی برابر 90 روز) و فایل منیجر مناسبی دارد . شما می توانید بر روی این سیستم ، وبلاگی نیز تاسیس کنید .البته کمتر افرادی هستند که از این سیستم در این راه استفاده کنند . سقف آپلود فایل آن 15 مگا بایت است و مجوز آپلود اکثر پسوند ها را نیز دارامی باشید . در کل این سرویس در کشورمان محبوبیت فراوانی دارد و اکثر وبلاگ نویسان از آن استفاده می کنند .
iranbitbit.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد